Sprawdź bestsellerowe “Korki z Insta: Reels”

logo wild rocks
pomysły na opis zdjęcia na Instagramie

Pomysły na opis zdjęcia produktowego na Instagramie

Nie wiesz, skąd brać pomysły na opis zdjęcia na Instagramie? Powiedz, ile razy utknęłaś w martwym punkcie, próbując napisać ciekawy opis do zdjęć Twoich produktów? Albo siedziałaś z telefonem w dłoni i wpatrywałaś się w mrugający kursor, czując tę paraliżującą pustkę w głowie? Dosyć tego! Mam dla Ciebie coś specjalnego – ponad 50 pomysłów na treści promujące Twoj biznes na Instagramie. 

Z e-booka „Korki z Insta: Instagram dla biznesu” dowiesz się, jak skutecznie promować produkty i usługi na IG. To aż 26 praktycznych rozdziałów, w których znajdziesz:

  • konkretne porady, dzięki którym w końcu ruszysz z miejsca i zaczniesz docierać do nowych klientów na Instagramie;
  • ponad 200 stron praktycznej wiedzy do wdrożenia od ręki, dzięki której będziesz skuteczniej sprzedawać swoje produkty i usługi w tym kanale;
  • liczne przykłady, które zainspirują Cię do działania i pomogą lepiej zrozumieć specyfikę tej platformy.

Dodatkowo po aktualizacji wiosną 2021 znajdziesz w nim jeszcze więcej przydatnych treści.

–> Zobacz SPIS TREŚCI <–

E-book „Skuteczny harmonogram sprzedaży” pomoże Ci szybko i bezboleśnie zaplanować kolejną kampanię Twoich produktów.

Znajdziesz w nim:

  • modele i triggery, które pomagają domknąć sprzedaż,​
  • instrukcję tworzenia harmonogramu,​
  • 2 przykładowe harmonogramy prawdziwych kampanii moich produktów wraz z wynikami działań,​
  • przydatne narzędzia, które pomogą Ci m.in. zrobić licznik czasu promocji albo landing page sprzedażowy,
  • checklistę przed startem sprzedaży.

Ten e-book to prawdziwa oszczędność czasu – pracując z nim, nie zmarnujesz ani minuty na niepotrzebne rozkminy. Dzięki konkretnym wskazówkom w jedno popołudnie przygotujesz sobie plan działania.

–> Sprawdź SPIS TREŚCI <–

Wisienką na torcie będzie pakiet bonusów. A w środku – hit dla osób szukających inspiracji contentowych: e-book “50 pomysłów na treści promujące biznes na IG” (aż 30 stron inspiracji!). Oprócz tego aż 11 plannerów do druku w 2 wersjach (kolorowe i czarno-białe) i 6 arkuszy Google. Wszystkie przygotowane tak, żeby jak najlepiej wspierały Twoje działania na Instagramie – możesz je ściągnąć, wydrukować lub wypełnić online (w zależności od formatu) tuż po zakupie!

Oto pełna lista plannerów (format .jpg):

  • Karta celu na IG – do planowania konkretnych działań, aby go osiągnąć,
  • Tracker statystyk – do śledzenia na bieżąco rozwoju swojego konta,
  • Lista pomysłów – do samodzielnego uzupełniania,
  • Szkicownik – do lepszego zaplanowania sobie wizualnie siatki postów,
  • Karta serii treści – do przygotowania cykli postów i stories o konkretnej tematyce i celu,
  • Planer tygodniowy – do planowania treści na najbliższy tydzień,
  • Backlog – do zbierania pomysłów, na których realizację aktualnie nie ma czasu 😉
  • Uniwersalny kalendarz treści – do planowania treści w perspektywie całego miesiąca,
  • Karta kampanii – do porządkowania informacji o akcjach promocyjnych sprzedażowych,
  • Analiza kampanii – do wyciągania wniosków z przebiegu działań promocyjnych,
  • Szablon harmonogramu sprzedaży – do planowania działań w konkretnych kanałach.

W formie arkuszy Google znajdziesz:

  • Listę pomysłów na posty – do samodzielnego wypełnienia,
  • Uniwersalny kalendarz treści,
  • Planner tygodniowy,
  • Kartę kampanii,
  • Szablon harmonogramu sprzedaży,
  • Szablon do analizy kampanii sprzedażowej.

Do plannerów zostanie również dołączona instrukcja obsługi.

To jak, działamy?

3 komentarze do wpisu: “Pomysły na opis zdjęcia produktowego na Instagramie”

Komentowanie zostało wyłączone.

Scroll to Top